Znany z anteny TVN Style talk-show Magdy Mołek, który od styczniabr. powtarzany jest w TVN-ie, przyciąga w tej stacji w niedzielnewieczory więcej widzów niż ma Dwójka, ale mniej niż gromadząJedynka i Polsat.
Trzy pierwsze odcinki programu "W roli głównej" nadane naantenie TVN-u obejrzało średnio 1,02 mln osób przy udziale w rynkuna poziomie 12,38 proc. w grupie 4+ i w 13,58 proc. w grupie 16-49- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W czasie emisji talk-show (niedziele po 23.00) TVN zajmujetrzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Największą widownię ma wtedyTVP 1, która emituje w tym paśmie filmy fabularne, przyciągająceprzed szklane ekrany średnio 2,04 mln osób. Lepszy od TVN jest teżPolsat ("Wzór", filmy fabularne; 1,64 mln). Gorzej od stacji zWiertniczej radzi sobie natomiast TVP 2 ("XVI Finał WOŚP", film,widowiska muzyczne; 0,81 mln).
Z analizy profilu widowni "W roli głównej" wynika, że programoglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat,mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.
Oglądalność "W roli głównej" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni "W roli głównej"
Tabela - profil