Telewizja2012-12-04
4

TVN traci po wygaszeniu jesiennej ramówki, TVP2 zyskuje

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności obroniła TVN, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 26 listopada do 2 grudnia br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 1,22 pkt. proc. do 14,08 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie znalazła się Jedynka, której udział w rynku spadł o 0,19 pkt. proc. do 13,91 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu z wynikiem na poziomie 13,34 proc. (po spadku o 0,19 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,49 proc., wzrost o 0,58 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który jednak stracił tutaj 0,47 pkt. proc. do 15,25 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadła TVN, po spadku udziału aż o 2,04 pkt. proc. do 14,09 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (10,98 proc.; wzrost o 1,11 pkt. proc.). 

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,68 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 – 02.12.2012 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 26.11 - 02.12.2012 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

 


 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas