Telewizja2012-10-16
17

TVN umacnia się na pozycji lidera, TVN24 wyprzedziła TVP Info

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 8 do 14 października br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,17 pkt. proc. do 16,13 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,84 pkt. proc. do 14,70 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 13,36 proc. (po spadku o 0,15 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,22 proc., wzrost o 0,16 pkt. proc.).

Wysokim wzrostem w rankingu pochwalić się może TVN24. Udział tej stacji wzrósł bowiem aż o 0,79 pkt. proc. do 3,80 proc.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała tutaj 0,35 pkt. proc. do 17,69 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, po spadku udziału o 1,23 pkt. proc. do 16,84 proc. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (10,41 proc.; wzrost o 0,28 pkt. proc.). 

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,37 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP2, które zajęły pozostałe miejsca podium („Na dobre i na złe” - 5,36 mln oraz „Barwy szczęścia” - 4,82 mln).

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.10-14.10.2012 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.10-14.10.2012 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas