Telewizja2014-09-30
6

TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego TVN w okresie od 22 do 28 września 2014 roku zwiększył się o 0,84 pkt. proc. do 13,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,05 pkt. proc. i wyniósł 12,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,37 proc., po wzroście o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,34 proc.; do góry o 0,34 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 45,91 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,26 pkt. proc.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,75 pkt. proc. do 15,10 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,41 pkt. proc. do 13,86 proc.

Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - wzrost o 0,74 pkt. proc. do 8,05 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (do góry o 0,12 pkt. proc. do 7,17 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas