Reklama2009-10-07
0

TVN zarobiła na papierze najwięcej z reklam, traci Polsat

Po trzech kwartałach 2009 r. liderem wpływów reklamowych byłatelewizja TVN. Stacja zarobiła cennikowo 1 833 mln złotych, drugiemiejsce przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszymmiejscu znalazła się VIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydałyUnilever, Polkomtel, PTK Centertel, L'oreal Polska i Procter andGamble.

Wpływy z reklam TVN w 2009** br. wyniosły 1 833mln zł i były o 2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłegoroku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pldane TNS OBOP, które powstały na podstawieoficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaPolsat, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 1 746 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 1 175 mln zł, czyli o 20 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 19 proc. dopoziomu 756 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 273 mln zł i były o 138 proc. wyższe niż roktemu.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę


Unilever utrzymał pozycję lidera
Najwięcej na reklamę w telewizji wydały po trzech kwartałach 2009r. firmy Unilever, Polkomtel, PTK Centertel, L'oreal Polska iProcter and Gamble.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę



* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest już monitorowana
** do 27 września

Autor:masz

Więcej informacji:reklama telewizyjna, tns obop

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas