Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku była zaś TVP1 Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego pozostała telewizja TVN, której udział jeszcze wzrósł o 0,07 pkt. proc. do 17,00 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugie miejsce z trzeciego awansowała TVP1, notując wzrost udziału z 15,39 proc. do 15,59 proc. Trzecią lokatę zajęła Telewizja Polsat (15,46 proc., spadek o 0,33 pkt. proc.), będąca tydzień wcześniej na pozycji drugiej.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost udziału z 17,95 proc. do 18,28 proc. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 17,59 proc., którego udział wzrósł minimalnie - o 0,04 pkt. proc.
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,2 mln osób.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17-23.10.2011 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49