Emitowany w sobotnie wieczory w TVN 24 nowy magazyn show-biznesowy "Czerwony dywanik" po trzech odcinkach miał średnio 88 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN 24 w czasie emisji programu (soboty 20.15) wyniósł 0,87 proc. w grupie 4+ i 0,55 proc. w 16-49. Najwięcej widzów miał nadany w minioną sobotę trzeci odcinek "Czerwonego dywanika" (108 tys.), najmniej - wyemitowane tydzień wcześniej drugie wydanie magazynu (53 tys.).
Zobacz tabelę
Wśród widzów programu dominują kobiety, osoby w wieku od 35 do 39
lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcy najmniejszych i
największych miast oraz ludzie z wykształceniem średnim i
wyższym.
"Czerwony dywanik" to cotygodniowy magazyn poświęcony rozrywce i
kulturze. W programie znaleźć można wywiady, informacje o
premierach filmowych, muzycznych, koncertach oraz ważnych
wydarzeniach medialnych i artystycznych, a także plotki. "Czerwony
dywanik" prowadzą Katarzyna Kozłowska i Andrzej Brzuszkiewicz.