Internet2019-09-07
22

TVN24.pl dominuje, zyskał TVN24BiS.pl - traci TelewizjaRepublika.pl (portale stacji informacyjnych)

TVN24 ma zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy wśród telewizyjnych kanałów informacyjnych. W skali miesiąca duży wzrost odwiedzalności osiągnął TVN24BiS.pl, a spory spadek - TelewizjaRepublika.pl.

W lipcu br. portal TVN24.pl odwiedziło 7,93 mln realnych użytkowników, czyli 28,36 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 133,27 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio 63 minuty - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Witryna jest zdecydowanym liderem wśród serwisów telewizyjnych kanałów informacyjnych. Zanotowała w lipcu trzy razy więcej użytkowników niż kolejne w rankingu TVP.info (2,79 mln) i PolsatNews.pl (2,41 mln). Jeszcze większą przewagę ma pozostałych statystykach.

Na TVN24.pl wykonano 133,27 mln odsłon, podczas gdy pozostałe cztery serwisy łącznie zanotowały 43,43 mln odsłon, z czego TVP.info - 19,57 mln, a PolsatNews.pl - 10,57 mln. Z TVP.info internauta korzystał przeciętnie przez 12,5 minuty, a z TelewizjaRepublika.pl - przez 11 minut i 44 sekundy.

TVN24BiS.pl zanotował 2,09 mln realnych użytkowników i 7,12 mln odsłon, a TelewizjaRepublika.pl - 640,5 tys. użytkowników i 6,17 mln odsłon.

Serwis Superstacji osiągnął zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI.

Z czerwca na lipiec TVN24.pl stracił 495,5 tys. użytkowników (to 5,9 proc. w dół). Za to liczba odsłon serwisu wzrosła o 5,99 mln odsłon (4,7 proc.), a przeciętny czas korzystania przez odwiedzającego - o 7 minut i 47 sekund (14,1 proc.).

TVP.info zyskało 17,3 tys. użytkowników, 2,3 mln odsłon oraz 2 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,6, 13,3 i 0,3 proc. w górę). PolsatNews.pl przy spadku liczby odwiedzających o 36,8 tys. (1,5 proc.) osiągnął wzrost o 1,37 mln odsłon (14,8 proc.) i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.).

Mocno zwiększyły się wyniki odwiedzalności TVN24BiS.pl - o 471,3 tys. użytkowników (29 proc.) oraz 1,94 mln odsłon (37,4 proc.). Natomiast TelewizjaRepublika.pl straciła 169 tys. użytkowników i 299,2 tys. odsłon (to odpowiednio 20,9 i 4,6 proc. w dół), zyskując 2 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (22,6 proc. w górę).

Autor:tw

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas