Telewizja2021-08-17
8

„Twoim prawem jest wiedzieć” w kampanii reklamowej TVN24

Stacja TVN24 rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej związanej z 20 urodzinami stacji. Jej hasło brzmi „Twoim prawem jest wiedzieć”.

Kampania prowadzona jest na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie. Wystartowała w poniedziałek, 16 sierpnia 2021 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak informuje TVN Grupa Discovery hasło drugiej części kampanii - „Twoim prawem jest wiedzieć” - nawiązuje do historii stacji i jej misji, a także tego, że każdy z nas ma prawo dostępu do wiarygodnych informacji niezależnych od jakichkolwiek nacisków.

- Świat dookoła przyspiesza i staje się coraz bardziej skomplikowany. By go rozumieć i się w nim odnaleźć, każdy ma prawo wiedzieć, co się tak naprawdę wokół niego dzieje i mieć zaufanie do źródła tych informacji. My na to zaufanie pracujemy codziennie od 20 lat, ujawniając przez ten czas wiele niewygodnych faktów dotyczących uczestników życia publicznego, niezależnie od ich afiliacji politycznych. Zawsze dawaliśmy przestrzeń do debaty wszystkim stronom sporu, rozliczaliśmy obietnice i informowaliśmy o potencjalnych konsekwencjach podejmowanych decyzji. Pandemia, z którą się zmagamy, pokazała, jak wielkim wyzwaniem stają się fake newsy, czyli celowo rozpowszechniane nieprawdziwe informacje. Nie tylko nasza fact-checkingowa redakcja Konkret24, ale cały zespół reporterów, producentów, wydawców i prezenterów codziennie dba o to, żeby informacje które docierają do naszych widzów były prawdziwe i rzetelne - komentuje Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i Faktów, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

- Hasło „Twoim prawem jest wiedzieć” ma również głębsze znaczenie. Ma uświadamiać jak ważne są wolne media oraz ich rola informacyjna. Widz ma prawo wiedzieć. Jeśli zostanie tego prawa pozbawiony, nie będzie mógł podejmować świadomych decyzji i realizować innych swoich praw - dodaje.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn24-holenderska-koncesja ##

Oprócz kampanii stacja planuje inne działania marketingowe i redakcyjne, które będą wspierać przekaz, opowiadać o pracy dziennikarzy, tłumaczyć jak ważne dla praworządności i demokracji są niezależne, a przez to wiarygodne media.

Pierwsza część kampanii odbywała się w czerwcu i lipcu - pod hasłem „TVN24 od 20 lat zawsze razem. Dziękujemy”.

TVN24 nadaje od 2001 roku

Kanał TVN24 rozpoczął nadawanie 9 sierpnia 2001 roku Pierwszym prezesem stacji był Maciej Sojka. Początkowo sieci kablowe i platformy cyfrowe nie chciały dołączyć do oferty pierwszego w historii kanału informacyjnego. Stacja TVN24 zyskała jednak zasięg techniczny po zamachach z 11 września 2001 roku.

Aktualnie TVN24 jest najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce. Na przykład w 2020 roku jej rynkowy udział wyniósł 5,36 proc. Dla porównania, TVP Info w tym czasie miało 4,82 proc., a Polsat News - 2,03 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn24-wyniki-ogladalnosci-20-lat-historia-stacja ##

Aktualnie w zespole reporterów i publicystów stacji znajdują się m.in.: Anita Werner, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Diana Rudnik, Anna Jędrzejowska, Grzegorz Kajdanowicz, Piotr Kraśko, Piotr Marciniak, Konrad Piasecki, Andrzej Morozowski, Tomasz Sianecki, Piotr Jacoń, Krzysztof Skórzyński i Wojciech Bojanowski.

Autor:MK

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas