Telewizja2016-04-04
28

TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)

W marcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,69 proc. W porównaniu do marca ub.r. zwiększył się on o 30,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W marcu 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,01 proc., zyskał on w skali roku, chociaż niewiele (0,67 proc.).

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 25,20 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,54 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,39 proc., po wzroście wynoszącym 7,75 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,15 proc.; do góry o 23,66 proc.).

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,99 proc.; do góry o 3,13 proc.), Stopklatka TV (również 0,99 proc.; + 25,32 proc.), TVP3 (0,89 proc.; spadek o 10,10 proc. - jedyny w top 10), Fokus TV (0,88 proc.; + 35,38 proc. - największy wzrost w top 10) i Polo TV (0,83 proc.; + 10,67 proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2015 roku zwiększył się tutaj o 3,06 proc. i wyniósł 2,36 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,75 proc.; wzrost o 22,38 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,71 proc.; do góry o 30,53 proc.).

Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym aż 59,38 proc. do 1,02 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.

Z kolei największy spadek w top 10 odnotowała Eska TV - było to 15,38 proc. do 0,88 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas