Telewizja2012-11-27
14

TVN7 wyprzedziła TVP Info i TV Puls, liderem TVN

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 19 do 25 listopada br. była stacja TVN. Jej udział spadł o 0,61 pkt. proc. do 15,29 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie znalazła się Jedynka, której udział w rynku spadł o 0,23 pkt. proc. do 14,09 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu z wynikiem na poziomie 13,57 proc. (po wzroście o 0,10 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (11,93 proc., wzrost o 0,09 pkt. proc.).

Wysokim udziałem pochwalić się może TVN7. W ostatnim tygodniu wynik tej stacji wzrósł o 0,34 pkt. proc. do 3,25 proc. udziału.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera także zajęła TVN
, która straciła tutaj 0,69 pkt. proc. do 16,18 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po wzroście udziału o 0,58 pkt. proc. do 15,78 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (10,26 proc.; spadek o 0,80 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,62 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.11 - 25.11.2012 - grupa 4+

Zobacz tabelę


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.11 - 25.11.2012 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas