Telewizja2014-08-29
23

TVN7 z nowym logo i oprawą graficzną (wideo)

Z początkiem września kanał TVN7 zyska nową oprawę graficzną, opartą na nowym logotypie. Kreacją identyfikacji - mającej podkreślać filmowy charakter stacji - zajęła się agencja Luxlotusliner.

Nowa oprawa graficzna TVN7 utrzymana jest w tonacjach pomarańczy, fuksji oraz antracytu. Z kolei logotyp nawiązuje kształtem do logo głównego kanału TVN, podkreślając tym samym synergię w ramach Grupy TVN.

Oprawa - zrealizowana z wykorzystaniem tradycyjnych technik filmowych, rekwizytów oraz animacji 3D-  ma być dynamiczna, nowoczesna i przede wszystkim filmowa. - Udało się uzyskać awangardową oprawę graficzną nowoczesnego kanału filmowego, jakim jest TVN7. Intensywnością kolorów podkreślamy moc emocji i wrażeń oferowanych przez zróżnicowaną ofertę filmowo-serialową - opisuje Małgorzata Jopek, szefowa stacji.

Kreacją nowej identyfikacji TVN7 zajęła się znana niemiecka agencja Luxlotusliner, muzykę skomponowała paryska firma Novaspot, a projektem kierował dział autopromocji TVN.

W lipcu br. średni udział TVN7 w rynku telewizyjnym wyniósł 5,33 proc. (według danych Nielsen Audience Meauserment - zobacz wyniki wszystkich stacji nadawanych w naziemnej telewizji cyfrowej).

Autor:tw

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas