Reklama2023-10-18
0

TVP chce korzystać z narzędzia do analizowania kampanii na rynku reklamy online

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zapewni jej dostęp do narzędzia, które zapewni analizę kampanii na rynku reklamy online - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

TVP chce uzyskać dostęp do narzędzia,które zapewni analizę danych w obszarze aktywności reklamowej marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet.

Dane pochodzące z pomiaru oparte są na próbie polskich internautów, korzystających z komputerów osobistych oraz urządzeń mobilnych. Narzędzie ma umożliwić analizę rynku reklamowego online w tym sprzedaży programatycznej.

Wybrana w przetargu firma udostępni TVP dane w interfejsie, znajdującym się pod wskazanym adresem oraz w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy opis metodologii stosowanej przy realizacji pomiaru oglądalności reklam. Metodologia musi zawierać informację dotyczącą zakresu danych udostępnionych w kupowanym narzędziu oraz musi zawierać informacje jakie analizy można w nim wykonać, na jakim panelu są wykonywane, w jaki sposób pozyskiwane są dane, jakie dane są dostępne. Ponadto musi dostarczyć informacji na temat liczebności i minimalnej wielkości próby badania.

Firma ta ma również udzielić TVP niewyłącznej, odpłatnej, nieograniczonej co do liczby i terytorialnie, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z danych poprzez: m.in. dostęp do danych, ich analizę, przetwarzanie oraz realizację wszelkich operacji na danych, pobieranie i zapisywanie danych, przy wykorzystaniu funkcjonalności interfejsu, w pamięci komputera, innego urządzenia lub na dowolnym nośniku cyfrowym.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 23 października. Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 14 miesięcy.

Autor:bg

Więcej informacji:TVP, Telewizja Polska, przetarg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas