Telewizja2022-02-24
2

TVP z powodu ataku Rosji na Ukrainę odwołała konferencję ramówkową, wydarzenie miało się odbyć dziś

Jacek Kurski, fot. AKPAJacek Kurski, fot. AKPA

Telewizja Polska dziś rano w trybie pilnym odwołała konferencję mającą na celu prezentację wiosennej oferty programowej, decyzja związana jest z atakiem Rosji na Ukrainę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Konferencja ramówkowa Telewizji Polskiej miała się odbyć dziś wieczorem w siedzibie nadawcy przy ul. Woronicza 17.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, dzisiaj w godzinach porannych wydarzenie zostało odwołane. Decyzja spowodowana jest atakiem Rosji na Ukrainę, który miał miejsce dziś około godz. 5.00.

Dziś podczas konferencji miał mieć premierę spot wizerunkowy wiosennej ramówki nadawcy. W związku z sytuacją premiera spotu odbędzie się w terminie późniejszym.

Nadawca na chwilę obecną nie komentuje sprawy.

Z naszych informacji wynika, że Telewizja Polska może zorganizować konferencję w okresie późniejszym, nie wykluczone że nadawca zaprezentuje wiosenną ramówkę w innej formule. Wszystko ma zależeć od aktualnej sytuacji związanej z sytuacją na Ukrainie.

Konferencji nie zorganizowała TVN Grupa Discovery, powodem pandemia

W zeszłym tygodniu informowaliśmy, że przed startem wiosennej ramówki 2022 roku tradycyjnej konferencji promującej ofertę nie zorganizuje TVN Grupa Discovery.

Według wstępnych planów wydarzenie miało się odbyć stacjonarnie pod koniec lutego br., ale nadawca zrezygnował z niego z powodu dużej ilości zakażeń COVID-19. W zamian nadawca prowadzi niestandardową kampanię pod hasłem „Co Za Wiosna!” - Chcemy zadbać o bezpieczeństwo pracowników, partnerów i gości, którzy tradycyjnie uczestniczą w spotkaniach otwierających nowy sezon telewizyjny - komentuje nam biuro prasowe TVN Grupa Discovery.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jacek-kurski-tvp-kultura-disco-polo-festiwal-kultury-narodowej-pamiec-i-tozsamosc-dostrzega-kazda-dziedzine-tworczosci ##

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc., a TVP2 - 7,86 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas