Telewizja Polska ruszyła z przetargiem na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na rok, a warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata 200 tys. zł wadium.
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na świadczenie usług planowania i zakupu mediów na potrzeby realizowanych przez nią kampanii reklamowych.
Nadawca wymaga od uczestniczących w nim agencji zaoferowania opustów na poziomach nie niższych niż: 90 proc. dla kampanii w radiu, 91 proc. dla kampanii w prasie, 91 proc. dla kampanii w kinach oraz 92,88 proc. dla kampanii w internecie-display.
TVP zaznacza, że zaoferowanie opustów na poziomach niższych niż wymagane równoznaczne będzie ze złożeniem oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.
Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla TVP przez 12 miesięcy. Umowa ma zostać zawarta nie później niż 1 sierpnia br.
Budżet, który obejmuje przetarg wynosi 28,5 mln zł netto (bez VAT). Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług, w wysokości nie wyższej niż 27,67 mln zł oraz wynagrodzenie agencji z tytułu świadczenia usług (suma zryczałtowanego wynagrodzenia oraz dodatkowej premii pieniężnej) będące iloczynem miesięcznego wynagrodzenia agencji oraz 12 miesięcy obowiązywania umowy, w wysokości nie wyższej niż 830 tys. zł netto.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 200 tys. zł wadium. Przetarg trwa do 29 kwietnia br.
Obecnie obsługą mediową TVP zajmuje się Value Media. Obecna umowa obowiązuje do końca kwietnia br.