Telewizja2017-05-25
3

TVP Seriale i Stopklatka TV bezkonkurencyjne wśród stacji filmowo-serialowych (dane za kwiecień)

W kwietniu br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC, a liderem spadków był Universal Channel.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu 2017 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 4,17 proc. i ukształtował się na poziomie 1,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,99 proc., po wzroście o 12,50 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,49 proc. (do góry o 8,89 proc.).

Najwięcej zyskał kanał AMC, który awansował z miejsca 34. na 24. Jego udział zwiększył się o 300 proc. do 0,08 proc.

Z kolei najwięcej stracił kanał Universal Channel, którego wynik zmalał o 36,36 proc. do 0,14 proc. udziału. Stacja ta w rankingu spadła z miejsca 13. na 15.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ranking-kanalow-dzieciecych-kwiecien-2017 ##

W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,55 proc., po spadku o 7,74 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (1,06 proc. udziału; wzrost o 11,58 proc.). Na podium znalazł się jeszcze AXN, który awansował z siódmej lokaty (0,74 proc.; do góry o 100 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,20 proc., pochwalić się mógł tutaj Paramount Channel HD. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił FilmBox - było to 37,50 proc. do 0,10 proc. udziału.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas