Telewizja2017-02-27
2

TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych. Rosną 13Ulica i TVN Fabuła

W styczniu br. pozycję lidera oglądalności kanałów serialowo-filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu 2017 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 2,96 proc. i ukształtował się na poziomie 1,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 3,06 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,53 proc. (w dół o 15,76 proc.).

Najwięcej zyskał kanał AMC, który awansował z miejsca 33. na 27. Jego udział zwiększył się o 133,33 proc. do 0,07 proc.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn-style-na-czele-ogladalnosci-stacji-lifestylowych-w-styczniu-hgtv-w-czolowce ##

 

W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,45 proc., po spadku o 14,20 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (1,11 proc. udziału; wzrost o 19,35 proc.), która wyprzedziła Polsat Film (0,77 proc.; w dół o 18,95 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc. do 0,06 proc., też pochwalić się mogła tutaj stacja AMC.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas