Telewizja2016-02-02
0

TVP Seriale na czele, Stopklatka TV na drugim miejscu. Dane stacji filmowych za 2015 rok

W ub.r. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugie miejsce awansowała Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel, a najwięcej stracił Canal+ Family.

Średni dobowy udział kanału TVP Seriale w 2015 roku względem 2014 roku zmniejszył się o 2,78 proc. i ukształtował się na poziomie 1,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała naziemna Stopklatka TV, która nadaje od 15 marca 2014 roku, ale monitoringiem NAM objęta została od 17 marca 2014 roku. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,88 proc., po wzroście o 46,67 proc.

Na ostatnią pozycję podium spadł AXN, którego udział uplasował się na poziomie 0,57 proc., po spadku o 10,94 proc.
20. miejsce zajęła stacja TVN Fabuła, która nadaje od kwietnia 2015 roku (więcej na ten temat). Jej średni dobowy udział w do końca ub.r. wyniósł 0,10 proc.

Największym wzrostem, wynoszącym 300 proc. do 0,04 proc., pochwalić się mogła stacja Paramount Channel. Awansowała ona z miejsca 34. na 33.

Z kolei najwięcej stracił Canal+ Family, którego wynik zmalał o 46,15 proc. do 0,07 proc. Stacja ta w rankingu spadła z pozycji 16. na 26.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 w ub.r. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,56 proc., po wzroście o 0,65 proc.

Z piątej na drugą lokatę awansowała Stopklatka TV (0,95 proc. udziału; wzrost o 50,79 proc.), a podium uzupełnia Polsat Film (0,74 proc.; do góry o 2,78 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas