Telewizja2013-09-10
10

TVP Seriale wyprzedziło TVP Info, liderem TVN. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 2 do 8 września 2013 roku wzrósł o 2,18 pkt. proc. do 13,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia zmniejszył się o 0,41 proc. i wyniósł 12,66 proc. Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 12 proc., po jednak wzroście o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,06 proc.; duży wzrost o 2,63 pkt. proc.).

Bardzo duży spadek udziału odnotował odświeżony kanał TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmniejszył się aż o 1,69 pkt. proc. do zaledwie 1,22 proc. - najniższego poziomu w historii nadawania. Tym samym stacja w rankingu spadła z miejsca ósmego na jedenaste (zobacz więcej informacji na temat oglądalności tego kanału).

Za to wzrostami pochwalić się mogą pozostałe główne stacje informacyjne: TVN 24 (3,48 proc.; po wzroście o 0,28 pkt. proc.) oraz Polsat News (1,20 proc.; do góry o 0,06 pkt. proc.).

Ponadto wysokie udziały w rynku telewizyjnym zanotowały takie kanały jak: Polsat Sport (1,12 proc.; w górę o 0,40 pkt. proc.) oraz TV6 (0,74 proc.; + 0,05 pkt. proc).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała TVN, która zyskała tutaj aż 3,55 pkt. proc. do 15,40 proc. udziału. Natomiast na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,04 pkt. proc. do 13,29 proc. Z kolei na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowała TVP2 (wzrost udziału o 1,82 pkt. proc. do poziomu 9,42 proc.).

Zobacz tabelę


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,76 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 4+

Zobacz tabelę


20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.09.2013 - 08.09.2013 - grupa 16-49

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas