Reklama2023-12-19
0

TVP szuka agencji mediowej do kampanii filmu "Kos"

„Kos”; fot. TVP„Kos”; fot. TVP

Telewizja Polska wybiera w przetargu dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową kampanii filmu “Kos” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Film „Kos” o Tadeuszu Kościuszce, będący autorstwem producentów „Bożego Ciała” i „Żeby nie było śladów” trafi do kin 26 stycznia 2024 roku. W głównych rolach występują Bartosz Bielenia, Jacek Braciak i Robert Więckiewicz. Za dystrybucję obrazu odpowiada TVP.
 

Publiczny nadawca rozpoczął właśnie przetarg dotyczący zakupu mediów do kampanii reklamowej tego filmu. Wybrana agencja będzie realizować to zlecenie do 8 lutego 2024 roku. 

Kampania będzie realizowana w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje cena. 

Przetarg trwa do 22 grudnia br. 

Autor:bg

Więcej informacji:"Kos", film, przetarg, TVP, obsługa mediowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas