W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród wszystkich widzów utrzymała Jedynka, która jednak straciła najwięcej. Wzrostem pochwalić się mógł tylko Polsat. Z kolei w grupie 16-49 liderem pozostał TVN.
W grupie wszystkich widzów na pierwsze miejsce utrzymała TVP 1, jednak jej udział zmalał o 2,31 pkt. proc. do 16,53 proc. Na drugim miejscu, tak jak rok wcześniej, znalazła się telewizja TVN. Jej udział też zmalał, ale tylko z 16,60 proc. do 16,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Podium zamknęła Telewizja Polsat, która jako jedyna z czołówki zakończyła listopad na plusie. Udział tego kanału poszedł do góry o 0,12 pkt. proc. i wyniósł 14,68 proc. Czwarte miejsce z wynikiem na poziomie 12,93 proc. zajęła TVP 2 (rok temu była trzecia). Zanotował ona spadek udziału o 2,17 pkt. proc.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera utrzymała telewizja TVN, notując jednak spadek z 18,04 proc. do 17,17 proc. Na drugim miejscu pozostał Polsat, który zanotował spadek o 0,45 pkt proc. Największy spadek zanotowała jednak z kolei TVP 1 (- 3,05 pkt. proc.), zajmująca trzecią lokatę.
W grupie 16-49 miasta liderem także była telewizja TVN z udziałem wynoszącym 19,25 proc. i po spadku o 0,83 pkt. proc. Drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 15,02 proc.
Top 10 programów w listopadzie w TVP, TVN, Polsacie, TV4 i TV Puls