Telewizja2007-07-26
0

TVP zmienia sposób sprzedaży reklam

Od jesieni Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza zmiany wsystemie sprzedaży czasu antenowego.

Przez połowę okresu sprzedaży (dwa bądź trzy tygodnie), reklamybędzie można kupować tylko z cennika, przez drugą połowę - jedyniew ramach sprzedaży pakietowej. Dzięki tym zmianom atrakcyjniejszebędą warunki tzw. zakupu cennikowego, ponieważ poprawi się relacjakosztów pomiędzy tym zakupem a zakupem pakietowym.

Wprowadzenie zmian w sposobie sprzedaży czasu przez BiuroReklamy TVP jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. - W ten sposóbchcemy zagwarantować klientom lepszy dostęp do zasobów reklamowychoraz zapewnić realizację kampanii reklamowych o zaplanowanych przeznich parametrach - wyjaśnia nam Kazimierz Piekarz, dyrektor ds.marketingu i rozwoju biznesu w Biurze Reklamy TVP.

Autor:

Więcej informacji:TVP, sprzedaży reklam

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas