Telewizja2016-01-11
4

TVP1 i Polsat liderami oglądalności. Mecz Polska-Niemcy w czołówce hitów tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 4 do 10 stycznia 2016 roku zwiększył się o 1,37 pkt. proc. do 13,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. i wyniósł 10,37 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który awansował z miejsca czwartego. Wynik tej stacji to 9,64 proc., po wzroście o 0,49 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,07 proc.; w dół o 0,79 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TTV (1,55 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.), TVP Sport (1,49 proc.; + 1,39 pkt. proc.), Polsat 2 (1,45 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i TV6 (1,43 proc.; + 0,11 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,59 pkt. proc. do 12,20 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział zwiększył się o 0,77 pkt. proc. do 11,74 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 9,77 proc., po wzroście o 1,23 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,64 pkt. proc. do 7,90 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas