Telewizja2015-02-17
8

TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 lutego 2015 roku zmniejszył się o 0,87 pkt. proc. do 11,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,59 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,93 proc., po wzroście o 0,61 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,31 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,51 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVP Info (również 3,51 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVN24 (3 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Puls 2 (1,80 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV6 (1,31 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,98 proc.; + 0,03 pkt. proc.) i Polo TV (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
 

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,54 pkt. proc. do 13,22 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,65 pkt. proc. do 12,25 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - do góry o 0,20 pkt. proc. do 8,01 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,77 pkt. proc. do 7,88 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas