Telewizja2016-02-09
6

TVP1 i TVN nowymi liderami. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 1 do 7 lutego 2016 roku zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 12,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,30 pkt. proc. i wyniósł 10,74 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,15 proc., po stracie o 0,15 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,77 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,43 proc.; do góry o 0,26 pkt. proc.), TV Puls (3,22 proc.; + 0,55 pkt. proc.), TV6 (1,82 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TTV (1,76 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i Polsat 2 (1,58 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 0,05 pkt. proc. do 12,63 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,59 proc., po spadku o 1,35 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,18 proc., po wzroście o 0,67 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,13 pkt. proc. do 7,30 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas