Telewizja2015-12-29
0

TVP1 liderem oglądalności. Rekordowy tydzień TVP Rozrywka i Polo TV

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 grudnia 2015 roku zmniejszył się o 1,30 pkt. proc. do 11,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,96 pkt. proc. i wyniósł 11,16 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9 proc., po stracie o 0,99 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,64 proc.; w dół o 0,51 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (4 proc.; do góry o 0,53 pkt. proc.), TV Puls (3,61 proc.; + 0,55 pkt. proc.), Puls 2 (1,69 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,67 proc.; + 0,57 pkt. proc.), TVP Seriale (1,50 proc.; + 0,25 pkt. proc.), Polo TV (1,37 proc.; + 0,53 pkt. proc.), Stopklatka TV (1,19 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,14 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Fokus TV (0,88 proc.; + 0,18 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,95 pkt. proc. do 12,95 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 1,90 pkt. proc. do 10,55 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,63 proc., po wzroście o 0,22 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,35 pkt. proc. do 7,63 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas