Wśród osób z wykształceniem wyższym w I półroczu 2015 roku najchętniej oglądaną stacją była TVP1, a na podium znalazły się jeszcze: TVN i TVP2. Raport portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 liderem rynku telewizyjnego wśród widzów z wykształceniem wyższym była TVP1, której udział wyniósł 12,94 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się on o 13,04 proc.- wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,55 proc. do 11,41 proc. Podium uzupełnia TVP2. Jej średni dobowy wynik zmalał najbardziej w pierwszej dziesiątce zestawienia, bowiem o 15,77 proc. do 9,08 proc.
Z kolei na czwartym miejscu uplasowały się ex aequo dwa kanały: Polsat (7,73 proc.; udział tej stacji się nie zmienił) oraz TVN24, który przed rokiem był piąty (również 7,73 proc.; wzrost o 13,51 proc.).
W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TVN7 (2,49 proc.; wzrost o 10,18 proc.), TVP Info (2,32 proc.; do góry o 11,54 proc.), TV Puls (2,01 proc.; + 15,52 proc. - największy w top 10), TV4 (1,59 proc.; - 0,62 proc.) i TVP Seriale (1,41 proc.; - 10,19 proc.).
Zobacz tabelę