W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 stycznia 2016 roku zmniejszył się o 0,19 pkt. proc. do 12,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 11,62 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,88 proc., po spadku o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,31 proc.; w dół o 0,15 pkt. proc.).
Rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu w zestawieniu top 20 pochwalić się mógł Polsat Sport (1,09 proc.; do góry o 0,14 pkt. proc.). Stacja ta jednak relacjonowała ME w piłce ręcznej.
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,83 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział plasując się na poziomie 12,15 proc., się nie zmienił.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,94 proc., po wzroście o 0,51 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,01 pkt. proc. do 7,15 proc.).
Zobacz tabelę- 1
- 2