W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 lutego 2016 roku zwiększył się o 0,50 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,02 proc., po stracie o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,67 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,76 proc.; do góry o 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP ABC (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.).
Zobacz tabelęW grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,12 pkt. proc. do 12,71 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,59 proc., po spadku o 0,04 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,49 proc., po wzroście o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,15 pkt. proc. do 7,45 proc.).
Zobacz tabelę
- 1
- 2