W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 11 do 17 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 10,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Z pozycji lidera na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,26 pkt. proc. i wyniósł 10,12 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokował się TVN, który wcześniej był drugi. Jego wynik to 9,74 proc., po spadku o 0,89 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (7,70 proc.; do góry o 1,45 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,74 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV Puls (3,18 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVP Seriale (1,92 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Sport (1,42 proc.; + 0,51 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,32 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Eurosport (1,07 proc.; + 0,60 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zmniejszył się z 38,33 proc. do 37,78 proc.
Zobacz tabelę
TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
- 1
- 2