Telewizja2014-04-28
11

TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. W niedzielę mszę kanonizacyjną w TVP1 oglądało 6,71 mln osób.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 kwietnia 2014 roku zwiększył się o 2,38 pkt. proc. do 14,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,88 pkt. proc. i wyniósł 11,84 proc. Z kolei z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 11,18 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,78 proc.; w dół o 1,10 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,39 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TTV (1,25 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,03 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,88 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,83 proc.; + 0,16 pkt. proc.) i TVP Polonia (również 0,83 proc.; + 0,30 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 0,31 pkt. proc. do 13,40 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,43 pkt. proc. do 13,10 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 1,95 pkt. proc. do 10,17 proc. udziału.

Zobacz tabelę

na kolejnej podstronie zestawienie telewizyjnych hitów zeszłego tygodnia

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas