Telewizja2015-08-25
1

TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,73 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,91 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,85 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,42 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,24 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polsat 2 (1,71 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,68 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,36 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,21 pkt. proc. do 12 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,17 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,62 proc., po wzroście o 0,60 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,50 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas