Telewizja2014-11-25
3

TVP1 nowym liderem. „Teleexpress” przed „Na dobre i na złe”

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 listopada 2014 roku zwiększył się o 1,48 pkt. proc. do 13,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,23 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był liderem. Jego wynik to 12,11 proc., po spadku o 0,77 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,59 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,25 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Info (3,20 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVN24 (3,17 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV4 (3,01 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,08 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,64 pkt. proc. do 14,14 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,39 pkt. proc. do 13,49 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 1,25 pkt. proc. do 9,67 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,27 pkt. proc. do 7,59 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas