Telewizja2013-10-22
7

TVP1 nowym liderem, TVN traci. Mecz Anglia - Polska i "Biblia" wśród hitów tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce nadal należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 października 2013 roku wzrósł o 0,16 pkt. proc. do 12,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Natomiast na drugą lokatę spadła telewizja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,90 proc. i wyniósł 12,79 proc. Ostatnią pozycję podium zajął Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 12,63 proc., po wzroście o 0,79 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,70 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).

Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,06 pkt. proc. do 1,23 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 0,95 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TTV (1,16 proc.; + 0,09 pkt. proc), Polsat Sport (0,90 proc.; + 0,21 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,40 pkt. proc. do 14,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,55 pkt. proc. do 13,64 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (wzrost udziału o 0,71 pkt. proc. do poziomu 9,07 proc.).

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas