Telewizja 2014-06-10
8

TVP1 nowym liderem. Udany tydzień TVN7 i Polsatu Sport

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 czerwca 2014 roku zwiększył się o 2,42 pkt. proc. do 12,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,67 pkt. proc. i wyniósł 11,38 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do stacji TVN, która tydzień wcześniej była druga. Jej wynik to 11,12 proc., po spadku o 1,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,24 proc.; do góry o 0,01 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,91 proc.; + 0,26 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,58 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat Sport (0,91 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,89 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,72 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

Na kolejnej stronie dane dla grupy 16-49 i top 20 programów.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas