Telewizja2014-06-24
25

TVP1 zdecydowanym liderem, rekord TVP Info. Mecz Urugwaj - Anglia hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do TVP1. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 czerwca 2014 roku zwiększył się o 2,64 pkt. proc. do 14,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,68 pkt. proc. i wyniósł 10,48 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadł Polsat. Jego wynik to 9,38 proc., po spadku o 2,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVN (9,27 proc.; w dół o 1,12 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) pochwalić się mogły takie kanały jak: TVP Info (4,15 proc.; + 1,19 pkt. proc.), TVN24 (3,41 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,81 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,74 proc.; + 0,20 pkt. proc.), Polsat News (1,18 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Sport (1,17 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,90 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu

Autor:mk

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(25)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas