Telewizja 2014-05-27
11

TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 19 do 25 maja 2014 roku zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 12,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,79 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,26 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV Puls (3,25 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TVP Info (2,79 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,27 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; bez zmian), Polsat Sport (0,99 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Discovery Channel (0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor: mk

Więcej informacji: podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas