Telewizja2015-01-27
4

TVP2 lepsza od TVP1 w grupie komercyjnej. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
 

Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 1,06 pkt. proc. do 12,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,11 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,57 proc., po wzroście o 0,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,16 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TTV (1,41 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,23 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TV6 (1,19 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Eurosport (0,79 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Historia (również 0,79 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,78 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,20 pkt. proc. do 13,70 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 12,45 proc.

Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansowała TVP2 - do góry o 0,47 pkt. proc. do 8,83 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,87 pkt. proc. do 8,14 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:mi

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas