Maj 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowało wzrost sprzedaży.
Miesięcznik "Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2007roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 185 729 egz. (wzrost o 5,7proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się "Dziewczyna" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 162 853 egz. (wzrost sprzedaży o 16,4 proc.) ana trzecim "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 122487 egz.(wzrost o 6,1 proc.).
Zobacz tabelę
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Dziewczyna".
Zobacz tabelę