Reklama2021-05-12
1

Bakoma promuje Twista hasłem "zero ściemy, 100% jogurtu" (wideo)

Bakoma rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą jogurty Twist. Przygotowały ją agencje Upside i UM (Mediabrands).

Firma Bakoma rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową jogurtu pitnego Twist pod hasłem "zero ściemy, 100% jogurtu”.

Celem akcji jest pokazanie m.in. nowego opakowania produktu. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Zero ściemy, 100% jogurtu”.

Spoty kończą się mottem „Bakoma to tak naturalne”. Przekaz reklamowy kierowany jest głównie do aktywnych fizycznie, dbających o swoje ciało i zdrowie mieszkańców miast w wieku 16-49 lat, prowadzących aktywny tryb życia.

Działania promocyjne obejmą telewizję, media digitalowe, w tym reklamy rich mediowe na smartfonach. Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Upside, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

Autor:bg

Więcej informacji:Bakoma, Twist, jogurt, Upside, UM, Mediabrands

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas