Internet 2021-11-25
0

Twitter i Walmart będą testować zakupy na żywo

W najbliższą niedzielę sieć sklepów Walmart będzie pierwszym sprzedawcą, który przetestuje nową platformę zakupów na Twitterze. Użytkownicy będą mogli kupować produkty prezentowane podczas transmisji na żywo.

28 listopada br. Walmart ogłosi na Twitterze wydarzenie „cyber deale”. Piosenkarz i autor tekstów Jason Derulo poprowadzi wydarzenie: podczas 30-minutowego pokazu przedstawi oferty dotyczące elektroniki, artykułów gospodarstwa domowego, odzieży, dekoracji sezonowych i nie tylko. Użytkownicy mogą oglądać wydarzenie za pośrednictwem konta Walmart na Twitterze, kupować polecane produkty i komentować transmisję, wysyłając tweety.

Już w lipcu tego roku Twitter wprowadził nową funkcję zakupów, umożliwiającą firmom prezentowanie swoich produktów bezpośrednio na swoim profilu na Twitterze. Próba miała przede wszystkim na celu ustalenie możliwości robienia zakupów za pośrednictwem tej platformy. W pilotażowym projekcie wzięła udział m.in. znana sieć gier GameStop.

"Transmisje na żywo na Twitterze pozwalają firmom łączyć się z najbardziej wpływowymi fanami, a dodanie funkcji zakupów jest logicznym dodatkiem, aby przyciągnąć i zaangażować wrażliwą publiczność” - informuje platforma w wydanym oświadczeniu.

W ciągu ostatniego roku Walmart zainwestował w około 15 wydarzeń na żywo na różnych platformach. Pierwsze wydarzenie zakupowe na żywo miało miejsce na TikTok prawie rok temu. Firma uzyskała wówczas siedem razy więcej wyświetleń niż oczekiwano i zwiększyła liczbę obserwujących na TikTok o jedną czwartą. Chociaż Walmart nie podał szczegółów dotyczących przychodów wygenerowanych przez wydarzenie, ciągłe inwestycje w ciągu roku i współpraca z Twitterem pokazują siłę tego formatu.

 

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Twitter, Walmart, shopping na żywo

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas