Prasa2014-10-09
2

„Twój Styl” i „Avanti” tracą czytelników, „Cosmopolitan” i „Elle” ich zyskują

W lipcu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku wyniosła 203 300 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 5,57 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z ósmej na drugą lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 87 099 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,73 proc.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 11,33 proc. i wyniósł 82 194 egz.

Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 77 480 egz.

Natomiast najwięcej - 58,56 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 21 047 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na trzynaste - ostatnie.

Sprzedaż ogółem ostatniego, podwójnego wydania magazynu „Uroda” (Edipresse Polska) wyniosła 27 812 egz., po spadku o 34,1 proc. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 48,32 proc.) pochwalić się mógł „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Również i tutaj najwięcej stracił „Shape” - było to 49,08 proc.

Zobacz tabelę

*- Dane dotyczące wydań łączonych lipiec-sierpień 2014


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas