Prasa2014-07-09
0

„Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu

W kwietniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 217 996 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 8,30 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z ósmej na drugą lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 90 254 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 34,16 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był trzeci. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 32,85 proc. i wyniósł 85 064 egz.

Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu br. wyniosła 75 485 egz.

Natomiast najwięcej - 55,74 proc. do 73 560 egz. - stracił miesięcznik „Glamour” (G+J Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na szóste. W kwietniu ub.r. tytuł ukazał się wraz z kuponami zniżkowymi, a w tym roku dołączono je do wydania majowego.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,62 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”. Z kolei najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska) - było to 56,39 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas