Prasa2023-02-28
12

„Twój Styl” liderem w 2022 roku. Sprzedawał tylko średnio o 1,3 tys. egz. więcej niż "Zwierciadło"

W 2022 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a tuż za nim uplasowało się „Zwierciadło”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w 2022 roku był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 88 537 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 87 223 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym roku sześciokrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miał „Twój Styl”, a sześciokrotnie na czele znajdowało się „Zwierciadło”.

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w ub.r. na poziomie 50 462 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (33 001 egz.), „Elle” (27 587 egz.) i „Glamour” (18 470 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym roku wyniosła 305 280 egz.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań

W 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 104 egz.).

Drugi był „Twój Styl” (379 egz.), a trzeci - „Pani” (115 egz.).

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas