W listopadzie 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowała "Pani" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2009 r. wyniosła 332 079 egz. i była niższa o 1,5 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 156 719 egz. - awansował miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który miał sprzedaż większą o 1,3 procent.
Trzecią lokatę zajął "Joy" (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie 149 150 egz. (w dół o 15 proc.).
Zobacz tabelę
Porównując dane z listopada 2009 r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że spadła sprzedaż większości miesięczników luksusowych i shoppingowych.