Prasa2017-01-11
4

„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Grazia”. Oba tytuły objęte były akcją „Stylowe zakupy” - można było znaleźć w nich kupony rabatowe.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 240 187 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,78 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowała się „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca trzeciego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 129 648 egz., po wzroście o 2,36 proc.

Warto dodać, że październikowe numery „Twojego Stylu” i „Grazii” były objęte akcją „Stylowe zakupy” - w miesięcznikach można było znaleźć kupony rabatowe na zakupy i usługi do 390 marek.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora), który przed rokiem był wiceliderem. Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 94 597 egz., po spadku o 31,07 proc. - największym w zestawieniu.

Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca 5. na 4. Jego wynik zwiększył się o 7,72 proc. do 93 061 egz. Październikowe wydanie tego magazynu dostępne było jednak z prezentem - kieszonkowym kalendarzykiem.

Zobacz tabelę

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 132,87 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”.
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 45,16 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas