Prasa2016-05-11
0

„Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 170 664 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2015 roku pismo to zanotowało stratę o 5,17 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowała się „Uroda Życia” (Edipresse Polska), która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Jej sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 45,37 proc. do 109 857 egz., a tytuł ten na drugie miejsce awansował z czwartego. Warto dodać, że lutowe wydanie „Urody Życia” ukazało się w promocyjnej cenie 2,99 zł, podczas gdy standardowa cena tego pisma wynosi 7,99 zł.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 78 587 egz., po wzroście o 3,81 proc.

Z kolei najwięcej - 53,05 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 11 469 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dwunastego na czternaste - ostatnie.

Zobacz tabelę

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 116,64 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) - było to 25,22 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas