Prasa2013-12-10
0

„Twój Styl” liderem pism luksusowych po trzech kwartałach, „Harper’s Bazaar” pod koniec rankingu

Shutterstock.comShutterstock.com

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”.  Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „In Style”. Nowy na rynku „Harper's Bazaar” był trzeci od końca.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 212 937 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2012 roku o 4,93 proc.

Drugą lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 120 839 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 22,68 proc.

Z piątego na trzecie miejsce awansował miesięcznik „Glamour” (G+J Polska), którego średnia sprzedaż ogółem jednak zmniejszyła się o 6,17 proc. i wyniosła 93 795 egz.

Dopiero 11. miejsce zajął nowy magazyn o modzie „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska), który ukazuje się od lutego 2013 roku. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 41 745 egz.

Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu znalazł się na ostatniej pozycji. Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. zwiększyła się bowiem o 5,59 proc. i wyniosła 31 380 egz.
Z kolei najwięcej stracił „InStyle” (Grupa Burda), który w zestawieniu zajął miejsce dziesiąte. Średni wynik tego miesięcznika wyniósł 52 253 egz., po spadku o 22,84 proc.

Zobacz tabelę


We wrześniu 2013 roku liderem wśród pism luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2012 roku spadła o 14,16 proc. i wyniosła ona 216 959 egz.

Drugie miejsce należało do „Avanti” (125 412 egz.; spadek o 28,43 proc.), a trzecie - do „Joy” (Marquard Media Polska; 122 803 egz.; w górę o 5,41 proc.).

Największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 17,36 proc.) pochwalić się mógł „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej stracił tutaj „Shape” - było to 57,24 proc.

Wynik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska) we wrześniu br. wyniósł 34 513 egz.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas