Prasa2014-05-13
1

„Twój Styl” liderem pism luksusowych, „Shape” o 39 proc. w dół

W lutym 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Shape”.

Najchętniej kupowanym pismem luksusowym w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w lutym 2014 roku wyniosła 190 979 egz., po spadku względem lutego 2013 roku o 17,84 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,50 proc. i wyniósł 84 494 egz.

Z szóstej na trzecią lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 80 496 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się o 2,39 proc.

Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który awansował z miejsca siódmego na piąte. Jego sprzedaż ogółem w lutym br. zwiększyła się bowiem o 11,54 proc. i wyniosła 79 331 egz. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).

Natomiast najwięcej stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu zajął miejsce ostatnie. Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 21 273 egz., po spadku o 38,67 proc.

Zobacz tabelę


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 7,37 proc.) pochwalić się mógł „Shape”. Z kolei najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Cosmopolitan” - było to 34,91 proc.

Wydawany przez Marquard Media Polska magazyny "Hot Moda & Shopping" i „Harper’s Bazaar” miał łączone wydania styczniowo-lutowe. Sprzedaż ogółem tego pierwszego tytułu wyniosła 61 327 egz., a drugiego - 36 526 egz.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas