Prasa2014-06-11
3

„Twój Styl” liderem pism luksusowych. „Wysokie Obcasy Extra” na miejscu siódmym

W I kwartale 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”. Na siódmej pozycji zadebiutowały „Wysokie Obcasy Extra”.

Najchętniej kupowanym luksusowym pismem w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w I kwartale 2014 roku wyniosła 193 042 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 9,21 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,18 proc. i wyniósł 98 561 egz.

Z siódmej na trzecią lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 98 194 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,30 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł (więcej na ten temat).

Miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem, zadebiutował w zestawieniu na miejscu siódmym. Sprzedaż ogółem jego marcowego wydania wyniosła 74 730 egz.

Najwięcej stracił miesięcznik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca dziewiątego na 12. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 33 822 egz., po spadku o 43,51 proc. Jednak trzeba podkreślić, że dane za I kwartał ub.r. dotyczą tylko numeru marcowego „Harper’s Bazaar”, który był pierwszym wydaniem pisma, wspartym kampanią reklamową za 4 mln zł (dowiedz się więcej).

Zobacz tabelę

 

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas